Brno, Češka | 22.–23. 6. 2019
Cilj udeležbe sejma je bila predstavitev izdelkov lastne blagovne znamke željeni ciljni skupini.
To zajemajo vzreditelji, razstavljalci in pasji frizerji, ki že imajo izkušnje z nego dlake kot tudi tisti, ki se šele učijo in iščejo informacije glede primerne opreme. Na samem dogodku se poleg laikov oz. obiskovalcev razstave v večjem številu zbirajo prav profili iz naše ciljne publike. To so ljudje (moški in ženske) različnih starosti (od 16 do 60+ let), ki imajo izkušnje z nego dlake. Največkrat to počnejo sami, tako profesionalno ali za lastne potrebe.
Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem razpisu za sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini v letih 2019-2022. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si)